1.Vo vašej ponuke som nenašiel výrobok, ktorý hľadám. Je možné tento výrobok u vás zakúpiť?
Spojte sa s nami a my sa Vám daný výrobok po tom, čo odsúhlasíte podmienky jeho dodania, budeme snažiť čím skôr zabezpečiť.
2. Môžem si objednať výrobok s inými parametrami, ako je vo vašej ponuke?
V prípade výrobkov, ktoré vyrábame je to vo väčšine prípadov možné. Je však potrebné sa s nami spojiť a dohodnúť nové parametre, cenu a podmienky dodania. V prípade, že to bude možné sa budeme daný výrobok snažiť vyrobiť.
3. Čo ak mnou zakúpený tovar mi nebude vyhovovať?
V prípade, klasického tovaru sa postupuje vždy v zmysle platných obchodných podmienok. Avšak v prípade špecifického tovaru tj. tovaru vyrobeného na základe Vašej objednávky, tovar už nie je možné vrátiť.
4. Musím sa pri nákupe zaregistrovať?
Nie nemusíte sa registrovať. Registrácia má však pre Vás, ako zákazníka viacero výhod, nakoľko registráciou si založíte vlastný účet, na ktorom máte prehľad prakticky o všetkých svojich podstatných aktivitách na našom e-shope.
5. Ako rýchlo odosielate objednaný tovar?
Termín expedovania tovaru je vždy uvedený v eshope pri každom druhu tovaru.
Grand – MS, s.r.o.